Sponsornieuwsbrief Cartouche 5 juli 2020

HOME   |    CLUB    |    HOCKEY  |  SPONSORING   |  CONTACT    |    AGENDA

Voorwoord

Welkom bij de nieuwsbrief van de Sponsorcommissie van Cartouche! Met aansprekende verhalen van een aantal sponsors en waarom we u nodig hebben als sponsor. Daarnaast stellen wij onszelf ook even voor. Hopelijk tot snel op onze mooie vereniging! 

 

Sponsor worden? We hebben u nodig!           

Verbinding maken met onze leden? Uw merknaam laten zien? Uw diensten onder de aandacht brengen onder een brede doelgroep? Uw naam zien op het shirt van onze spelers? Zomaar een aantal redenen om met ons in gesprek te gaan over uw doelstellingen en hoe wij u kunnen helpen. Download hier onze flyer over de opties qua sponsoring of mail ons op sponsor@hc-cartouche.nl

 

Rabobank                                      

Rabobank is al jaren verbonden aan Cartouche. “Sport is een belangrijk verbindend onderdeel van onze maatschappij en Rabobank levert hier graag een bijdrage aan,” zegt Harry Wientjens, directeur Particulieren en Private Banking van Rabobank Regio Den Haag. “De contacten met de sponsorcommissie zijn recent geïntensiveerd en we gaan samen mooie activiteiten starten. Zo hebben we de businessclubs van Cartouche en Golfclub Leeuwenbergh bij elkaar gebracht voor een activiteit inzake duurzaamheid die dit najaar zal plaatsvinden. Een van de thema’s waar Cartouche en Rabobank elkaar ook vinden." 

 

Wijnkoperij Van Dop                        

Joost van der Hurk, eigenaar Wijnkoperij Van Dop in Voorburg, vindt een samenwerking met een lokale vereniging zoals Cartouche relevant. 

 

Waarom sponsort Wijnkoperij Van Dop Cartouche?

Tot een paar jaar geleden heb ik bij Cartouche gehockeyd, ik blonk niet uit van het talent maar keek uit naar elke zondag. Sinds de overname van Wijnkoperij Van Dop werk ik op zaterdag en ben ik gestopt. Ik draag Cartouche een warm hart toe, veel leden van Cartouche kopen de wijn bij ons en ik doe graag wat voor de club.

 

Hoe belangrijk is voor deze verbinding als lokale ondernemer?

Wijn kun je overal kopen, wij onderscheiden ons door het assortiment en de kennis van wijn. Erg belangrijk, mond-tot-mondreclame is onbetaalbaar. Het is fijn te zien dat juist in deze tijd onze klanten het je gunnen.

 

Zou je andere (lokale) ondernemers sponsoring aanbevelen en zo ja, waarom?

Zeker! Het mooie is dat je Cartouche op verschillende manieren kunt steunen, voor ieder wat wils. Ik denk dat het wel belangrijk is om niet alleen te sponsoren in geld, je moet van je laten horen! 

 

Simpel

Simpel is dé sim-onlyaanbieder van Nederland en heeft inmiddels 1 miljoen tevreden klanten. Een sponsorship met Cartouche geeft zichtbaarheid bij een belangrijke doelgroep, de jeugd, daarom ondersteunt Simpel onze lijnjeugdteams. Simpel heeft daarnaast ook een ‘houden van winnen'-mentaliteit die vergelijkbaar is met onze vereniging. Simpel en Cartouche hebben recent een nieuwe overeenkomst getekend en ook met de GOED Fysio Trainers Academy. Daarnaast sponsoren ze nog 24 hockeyverenigingen, organiseren een eigen G-hockeytoernooi in samenwerking met Fonds Gehandicapten Sport en is trotse sponsor van 30 jeugdkorfbalteams in Nederland.

 

 

Teamkleding ⎼ nieuwe aanpak! 

Om iedereen er goed uit te laten zien, willen we samen met onze sponsor SPORT 2000 alle teams de mogelijkheid bieden om tegen aantrekkelijke tarieven teamkleding te kopen. 
We zijn een catalogus aan het maken met kleding van The Indian Maharadja, en eenvoudigere teamtruien, hoody's, een Cartouche-trainingspak of teamshirt om in te trainen. 
Op alle kleding die teams bij Sport2000 bestellen uit de catalogus komt een mooi Cartouche-logo of I Love Hockey Cartouche-logo. 
 
Als je als team een eigen sponsor hebt, vragen we in plaats van de huidige €350, een vergoeding voor de club van €10 per bedrukking. Als een sponsor 2 logo’s op een kledingstuk wil betaalt hij slechts €15. Alle sponsors betalen op Cartouche voor zichtbaarheid op kleding. We vragen dus ook voor deze vorm van sponsoring een bijdrage. De opbrengst wordt ingezet om het breedtehockey verder te ontwikkelen.

Je kunt truien lenen om te passen, en er namen extra op laten drukken. Er is al een teamtrui met Cartouche-logo voor slechts €22.50!
 
De catalogus is over 2 weken klaar, maar nu kunnen jullie al bestellen. Neem hiervoor contact op met Mark Duijs van SPORT 2000, mduijs@sport2000voorburg.nl
 

VoorburgsKwartier (advertentie)

In het verlengde van de nieuwe Plaspoelhaven, nabij de Oude Trambaan in Leidschendam, komt VoorburgsKwartier: een nieuwbouwplan met de chique uitstraling van het oude Voorburg. De rijk gedetailleerde woningen met riante tuin liggen op steenworp afstand van de Vliet. Aantrekkelijk? Bedenk dan dat je hier ook nog eens heel dicht bij de uitvalswegen en alle voorzieningen van Leidschendam én Voorburg woont. Laat je verleiden. Klik hier voor meer info.

 

Ontmoet de sponsorcommissie van Cartouche!

 

Dit jaar staat er een nieuw en fris team, met veel nieuwe gezichten. 

 

Mail bij vragen of suggesties naar sponsor@hc-cartouche.nl. Neem ook een kijkje op de sponsorpagina. 

 

Van links naar rechts: Michiel Uilenreef (VZ), Danny Frietman, Arjan Hollen, Carlijne Jakobsen en Suzanne Vergeer (NB: laatste niet op foto).

 

Onze hoofdsponsoren

Van Ruysdaellaan 3a, Leidschendam

Veurselaan 107, Voorburg
nieuwsbrief@hc-cartouche.nl
www.hc-cartouche.nl

Tips voor de volgende nieuwsbrief? Stuur een mail naar de Communicatie Commissie
Ik wil deze nieuwsbrieven niet meer ontvangen (Afmelden
)